جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

چه تکنولوژی هایی در ماشین لباسشویی اتوماتیک به کار رفته است؟

۳۱ بازديد
ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک مدرن از انواع فن‌آوری‌های پیشرفته برای افزایش عملکرد، کارایی، راحتی و ایمنی استفاده می‌کنند. در اینجا چند فناوری کلیدی مورد استفاده در ماشین لباسشویی های اتوماتیک آورده شده است:
1. فن آوری های حسگر سنسورهای بار: این سنسورها اندازه بار لباسشویی را تشخیص می دهند و سطح آب و زمان شستشو را متناسب با آن تنظیم می کنند تا در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.
سنسورهای سطح آب: برای اطمینان از سطح مطلوب آب برای هر چرخه شستشو، مقدار آب در درام را اندازه گیری کنید.
سنسورهای دما: دمای آب را برای اطمینان از مطابقت با تنظیمات شستشوی انتخابی کنترل و کنترل کنید.
سنسورهای کدورت: سطح کثیفی و مواد شوینده را در آب تشخیص می دهند و فرآیند شستشو را برای اطمینان از تمیز کردن کامل و استفاده کارآمد از مواد شوینده تنظیم می کنند.
2. فناوری اینورتر موتورهای اینورتر: کنترل سرعت متغیر را ارائه می دهد که به ماشین لباسشویی امکان می دهد سرعت موتور را بر اساس بار تنظیم کند. این امر منجر به راندمان انرژی بیشتر، کاهش صدا و عمر طولانی تر موتور می شود.
3. فناوری درایو مستقیم موتورهای درایو مستقیم: با اتصال مستقیم موتور به درام، نیاز به تسمه و قرقره را از بین می‌برند، در نتیجه قطعات متحرک کمتر، لرزش کاهش می‌یابد، عملکرد آرام‌تر و دوام بیشتر می‌شود.
4. فناوری هوشمند و اتصال Wi-Fi و بلوتوث: کنترل از راه دور و نظارت بر ماشین لباسشویی را از طریق برنامه های تلفن هوشمند فعال کنید. کاربران می‌توانند چرخه‌های شستشو را شروع، مکث یا برنامه‌ریزی کنند، اعلان‌ها را دریافت کنند و مشکلات را از راه دور عیب‌یابی کنند.
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی: برخی مدل‌ها از هوش مصنوعی برای یادگیری و تطبیق با ترجیحات کاربر، بهینه‌سازی چرخه‌های شستشو برای انواع پارچه و سطوح مختلف خاک بر اساس داده‌های استفاده تاریخی استفاده می‌کنند.
5. تمیز کردن بخار شستشو با بخار: از بخار برای نفوذ عمیق به پارچه ها استفاده می کند، کثیفی ها و لکه ها را برای تمیز کردن موثرتر از بین می برد. همچنین به ضد عفونی لباس ها و کاهش آلرژن ها کمک می کند.
Steam Refresh: لباس ها را بدون چرخه کامل شستشو تازه می کند، چین و چروک و بو را با بخار کاهش می دهد. 6.
توزیع کننده مواد شوینده اتوماتیک سیستم‌های دوز خودکار: مقدار صحیح مواد شوینده و نرم‌کننده پارچه را بر اساس اندازه و نوع بار اندازه‌گیری کنید و از تمیز کردن بهینه و کاهش ضایعات مواد شوینده اطمینان حاصل کنید.
7. فن آوری های درام طبل الماس/درام نرم: الگوهای درام طراحی شده ویژه ای که آسیب پارچه را به حداقل می رساند و در عین حال کارایی تمیز کردن را افزایش می دهد.
Wave Drum: طراحی درام که یک حرکت موج مانند ایجاد می کند و تمیز کردن کامل و در عین حال ملایم لباس را تضمین می کند.
8. ویژگی های سازگار با محیط زیست فناوری Eco Bubble: مواد شوینده را قبل از شروع چرخه شستشو با هوا و آب مخلوط می‌کند و حباب‌هایی ایجاد می‌کند که در دماهای پایین‌تر به سرعت و کارآمد به پارچه‌ها نفوذ می‌کند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.
فناوری شستشوی سرد: امکان تمیز کردن موثر با آب سرد، کاهش مصرف انرژی و در عین حال دستیابی به نتایج خوب تمیز کردن را فراهم می‌کند.
9. کاهش نویز عملکرد بی صدا: ویژگی هایی مانند عایق صدا، موتورهای کم لرزش و تشخیص بار متعادل به به حداقل رساندن نویز در حین کار کمک می کند.

ویژگی های ایمنی قفل کودک: از شروع تصادفی یا تغییر چرخه شستشو توسط کودکان جلوگیری می کند.
حفاظت از سرریز: نشت یا سرریز آب را تشخیص می دهد و به طور خودکار منبع آب را برای جلوگیری از سیل قطع می کند.
مکانیسم قفل درب: اطمینان حاصل می کند که در حین کار برای ایمنی به طور ایمن قفل می شود.
11. چرخه های شستشو قابل برنامه ریزی و سفارشی سازی برنامه های شستشوی چندگانه: انواع چرخه های شستشوی از پیش تعیین شده را برای انواع مختلف پارچه و سطوح خاک ارائه می دهد.
برنامه های سفارشی: به کاربران امکان می دهد چرخه های شستشوی شخصی سازی شده را بر اساس نیازهای خاص ایجاد و ذخیره کنند.
12. ویژگی های خود تمیز شوندگی چرخه تمیز کردن درام: برنامه‌های خودکار طراحی شده برای تمیز کردن درام و حذف باقی‌مانده مواد شوینده، قالب‌ها و باکتری‌ها و اطمینان از بهداشتی بودن ماشین لباسشویی. این فناوری‌ها با هم کار می‌کنند تا تجربه‌های شستشوی کارآمد، مؤثر و راحت را ارائه دهند و ماشین‌های لباسشویی خودکار مدرن را بسیار همه‌کاره و کاربرپسند می‌سازند. برای تهیه قطعات یدکی ماشین لباسشویی اینجا کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.